BMW R 18 CLASSIC

Заманауи классика.

Сұраныс қалдыру
BMW R 18 CLASSIC

R 18 Classic — бұл өткен ғасырдың басындағы BMW мотоциклдерінен шабыттанған шынайы ностальгиялық көрініс. Оппозиттік қозғалтқыш және ашық никельмен қапталған кардан білігі, қос нақышталуы бар тамшы тәрізді бак және дуплексті жақтау – мұнда бәрі тарихты еске түсіреді. Енді R 18 жүк жүйесі мен алдыңғы әйнегі бар туристік мотоцикл форматында қолжетімді. Сапарыңыз сәтті болсын!

Үлгі артықшылықтары

Ерекше жол.

Тамшы тәрізді бак – бұл ұзартылған бәсеңдеткіштермен бірге R 18 Classic-ке тән пропорцияларды жасайтын, біздің тарихымыздың таңғажайып элементі. Болат дуплексті жақтауда біз жасаған ең үлкен оппозиттік қозғалтқыш бар — оның арқасында жолдың әр шақырымы нағыз оқиғаға айналады.

Ғасырлық қуат.

Бұған дейін қолданылған қозғалтқыштардан ең қуатты екі цилиндрлі оппозиттік қозғалтқыш. Жаппай өндірісте мотоциклдің жұмыс көлемі 1 802 текше метрді құрайды. 4750 айн/мин кезіндегі шекті қуаты 67 кВт (91 а.к.) құрайды. 2000-4000 айн/мин ауқымында 150 Нм-ден астам айналдыру моменті әрқашан қолжетімді және бұл қарапайым тарту күші толық зор дыбысты үнмен үйлеседі.

Үш қозғалыс режимі.

Жаңа R 18 Classic және R 18 модельдері шабандоздың жеке қалауына бейімделе алу үшін бұл сегмент үшін әдеттен тыс үш стандартты «Жаңбыр», «Қисаю» және «Рок» режимін ұсынады. Сонымен бірге ASC (автоматты түрде тұрақтылықты бақылау, ажыратылатын) стандартты жинақтамаға кіреді және көлік жүргізу кезінде қауіпсіздіктің жоғары деңгейін қамтамасыз етеді. Сонымен қатар жаңа R 18 Classic және R 18 модельдері стандартты жинақтамада қозғалтқыштың тежеу сәтін басқару жүйесімен (MSR) жабдықталған.

Ыңғайлылық – ұсақ-түйекте.

Жаңа R 18 аксессуарлары мен баптау бағдарламасына келетін болсақ, BMW Motorrad жоғары сапалы қолдан жасалған әртүрлі нұсқаларды ұсына алу үшін тек Roland Sands Design-мен ғана емес, сонымен қатар бірнеше танымал жеткізушілермен, соның ішінде америкалық өндіруші Mustang Seat-пен ынтымақтасады. Ыңғайлы және өте қызықты орындықтармен танысыңыз.

Аңызға айналған болат.

Жаңа R 18 Classic аспасының орталық элементі екі ілмекті болат құбыр жақтауы болады. Оның дизайны – BMW Motorrad-тың осы жақтау түріне қатысты бұрыннан келе жатқан дәстүрлерінің жалғасы. Дайындаудың тамаша сапасы және бөлшектерге мұқият назар аударылғаны болат құбырлар мен құйылған не соғылған бөлшектер арасында дәнекерленген қосылыстар сияқты білінер-білінбес бөлшектерден де көрінеді.

Сипаттамалары. Бағалар тізімі.

Қозғалтқыш

Орналасуы /
Цилиндрлер

Оппозиттік / 2

Көлемі

см³

1802

Қуаты

кВт(а.к.)/айн./мин

91 / 4750

Айналдыру сәті

Нм / айн./мин

158 / 3000

Отын шығыны

л/100 км
(қалалық цикл)

5,6

Меншікті салмақ

кг

345

По-настоящему узнать характер автомобиля, прочувствовать его стиль, динамику и получить истинное удовольствие от вождения можно только во время поездки. Именно поэтому в дилерских центрах BMW и MINI в Казахстане доступен тест-драйв целого ряда моделей. Для того чтобы узнать об имеющихся на тест-драйве автомобилях просим обращаться в официальный дилерский центр BMW и MINI в вашем городе.