31 қаңтар 2018
Басты бет   /   Жаңалықтар

Оливер Хельмерге 10 сұрақ.

MINI бас дизайнері Оливер Хельмер үшін дизайн жай ғана мамандық емес, ол нағыз кәсіп. 43 жастағы дизайнер ол үшін жақсы дизайн нені білдіретіні туралы ойларымен бөлісіп, MINI брендінің болашағына арналған жоспарлары туралы айтады.
news

– Неліктен автокөлік дизайнері болуды шештіңіз?

– Мен ес білгелі мені автокөліктер қатты қызықтыратын. Мен ылғи автокөліктердің суретін салатынмын, сол кезде бойымды қуаныш кернейтін. Мұның бәрі ерте балалық шақтан басталды, мен журналдардағы автокөліктердің фотосуреттеріне қосымша спойлерлер салатынмын. Кейінірек мен өз көліктерімді жобалап, эскиз жасай бастадым. Мамандығымды біршама тез таңдадым. Автокөлік дизайнері болу – мен болашақта өзімді осылай көрдім. Ол жылдары бұл медицина немесе заңгер сияқты танымал мамандық емес еді, сондықтан отбасымның менің идеяма неге күмәнмен қарағандарын елестете аласыз. Орта мектепті аяқтағаннан кейін Штутгарттағы әйгілі автокөлік өндірушісінде өткен университетке дейінгі тағылымдама өмірімнің соңына дейін осымен айналысуға деген құштарлығымды күшейтті. Ол кезде менің қазір жүрген жерімде болатыным ойыма да келмеген.

 

Сіз шабытты қалай іздейсіз? Энергияны қайдан аласыз?

– Шын мәнінде мен шабыттандыратын және қиялды оята алатын барлық нәрсеге құмармын. Мысалы, мен джаздан – хип-хопқа дейінгі барлық музыканы керемет шабыттандырады деп санаймын. Бірақ мені техникалық бұйымдардың эстетикасы да қызықтырады. Мен инженерлер таза техникалық тұрғыдан әзірлеген және құрастырған, бірақ әлі де керемет сұлулықты көрсететін өнімдер туралы ойлаймын. 1950-60 жылдардағы Faema эспрессо машинасымен таныс шығарсыз. Мен дәл осындай өнертабыстар туралы айтып отырмын. Кішкентай бала кезімде мені фермадағы атам мен әжемнің егін жинайтын комбайны таңғалдырды. Мен сиқырланғандай болып, оған бірнеше күн бойы мініп немесе жай ғана оны тамашалап отыра беретінмін. Әлбетте, мен де әдемі нәрселерді жақсы көремін. Сұлулық, әрине, өте субъективті ұғым.

 

– Сіз үшін «жақсы дизайн» деген не?

– Мен үшін жақсы дизайн қисынды нәрсе болып келеді және мақсатты көрсетеді. Өнімнің жұмыс істеу принципі оның сыртқы түрінен түснікті болуы керек. Ыңғайлылық – бәрінен маңызды! Оның сұлулықпен байланысты болуы міндетті емес. Жақсы дизайнның тағы бір құпиясы – ол тым көркем емес. Алайда аздап ерекшелену керек, әйтпесе байқалмай қалу қаупі бар. Көліктің дизайны бастапқыда полярлық пікірлер тудырған көптеген мысалдар бар, бірақ соған қарамастан немесе осыған байланысты мүлдем жаңа автокөлік сегментін ашты. BMW X6 көлігімен де солай болған. Жақсы дизайнның авторы әрдайым дизайнер бола бермейді, дегенмен бұл адамда белгілі бір сұлулық сезімі болуы керек. Көптеген классикалық көліктерге арналған шанақтарды металмен өңдеу ағаш көмегімен жасалған, оны дизайнерлер емес, пішін мен функцияның сирек біртұтастық сезіміне ие білікті шеберлер жасаған. Мен бірнеше жылдан кейін айнаға қарап, MINI брендінің сенімді болашағын қамтамасыз ету үшін қолдан келгеннің бәрін жасадым деп сенімді түрде айтқым келеді. Олар тек мұны дұрыс жасаудың жолын тапты.

 

– MINI бренді сіз үшін қаншалықты маңызды?

– Мен үшін MINI – өлшемі жағынан басқа премиум-брендтерден ерекшеленетін батыл және заманауи ойлаудың үлгісі. Жабдықтың эксклюзивтілігіне қарамастан, MINI әрқашан сыртқы жағынан жинақы болып қалады. Менің ойымша, бұл адамдардың MINI көлігін өз рақаты үшін жүргізетінін дәлелдейді. Әрине, олар басқаша болғысы келеді және белгілі бір дәрежеде көлік арқылы өздерінің даралығын білдіргісі келеді. Бірақ олар бұған ішкі артықшылықтары арқылы қол жеткізеді. Менің ойымша, MINI осы мақсатқа жету жолында барлық автокөлік сыныбынан тыс. Сонымен қатар көптеген сатып алушылар үшін MINI көлігі тек көлік құралы ғана емес екенін ескеру қажет. MINI – қазіргі заманғы автоиндустрияда сирек кездесетін расымен де эмоционалды бренд.

 

– Автокөлік дизайнерінің жұмысында сізді не қызықтырады?

– Автокөлік дизайнерлері ретінде біз сіздермен болашағымыздың маңызды бөлігін жасаймыз және әрқашан осы таңғажайып уақытты тиімді жолмен пайдалануға тырысамыз. Болашақта не болатынын ешкім білмейді. Бірақ біз бастан өткеріп жатқан технологиялық прогресс оң нәтиже беретініне сенімдімін. Бұл процеске өз үлесімді қоса алатынымды түсіну менің таңертең оянуым үшін жеткілікті. Сонымен қатар дизайн сізге өзіңіздің қабілетіңізді көрсетуге және белгілі бір сынақтан өтуге мүмкіндік береді және бұл менің мамандығыма шабыттандыратын екінші нәрсе. Ол ең күшті энергияны оятады! Бірақ мен ұсыныс жасамай тұрып, талап қоя алмаймын. Мен бірнеше жылдан кейін айнаға қарап тұрып, MINI брендінің сенімді болашағын қамтамасыз ету үшін қолдан келгеннің бәрін жасадым деп сенімді түрде айтқым келеді. Қолдағы жетістіктерді сақтау онсыз да таңғалдырады, бірақ бұл мен көңіл бөлгім келетін нәрсе емес.

 

– Британдық премиум-брендтің болашағын қалай көресіз және MINI бас дизайнері ретінде қандай қасиеттерді көтермелейсіз?

– MINI – бұл үнемі дамып, тіпті өзгеруге қабілетті ғана емес, сонымен бірге мұны қажет ететін бренд. Біз жасаған MINI модельдік қатары өте жақсы. Біз бұрын-соңды болмаған биіктерді, әсіресе сапа жағынан бағындырып, көптеген бәсекелестерден асып түсеміз. Біздің жолымыз тек эволюциялық болуы мүмкін емес екені анық. Қазір күн тәртібінде бірнеше үлкен міндеттер тұр: автономды жүргізу, электрмобильділік, цифрлық технологияларды енгізу, бірлескен қызметтер – ал бұл біз трендтерді белгілеуіміз керек салалардың бірнеше мысалы ғана. Сондықтан MINI-дің шынайы сипатын сақтау өте маңызды. Сайып келгенде, MINI – бұл қалалық бренд және ол алдағы жылдары қаланың бейнесі болып қала беруі тиіс. Менің MINI көлігім болашақта толығымен электрлі болады. Инфрақұрылым тұрғысынан әлі де көп нәрсе істеу керек екені сөзсіз. Бірақ мен позитивті ойдамын. Біздің санамызда бүгінгіден гөрі көбірек орын алатын тағы бір маңызды аспект – бұл автокөлік пен тұтынушы арасындағы тығыз байланыс. MINI клиенттері өз автокөліктеріне және жалпы британдық брендке ерекше қарайды. Болашақта мәзірлер мен шертулер арқылы өзара әрекеттесуге толығымен ауыспастан, қазір жақсы достарға тән осы қарым-қатынасты болашақта да сақтау керемет емес пе? Мен осы саладағы ізашар ретінде MINI үшін үлкен потенциалды көремін.

 

Электрмобильділік туралы сөйлесейік. Толық электрлік MINI жасауда не қызықтырады және мұндай көліктің дизайны классикалық іштен жану қозғалтқышы бар модель дизайнынан қалай ерекшеленеді?

– Дизайнерлер әрдайым озық технологияларға қызығады, себебі олар нағыз шабыт береді және мүлдем жаңа нәрсені тудыруы мүмкін. Электржетек жүйесі және оның дизайнының артықшылықтары дәстүрлі геометриялық шешімдерге қарсы тұруға мүмкіндік береді. Жетек жүйесінің өзі айтарлықтай шағын, бірақ батареялар, өздері алмастыратын жанармай багына қарағанда, көбірек орын алады. Болашақта бұл бізге қиялға шомуға үлкен мүмкіндік береді, себебі ол ішкі кеңістіктің көлеміне және автокөліктің пропорцияларына тікелей байланысты. Бұл жерде MINI үшін керемет потенциал жасырылған.

 

– Қазіргі уақытта сіз 2019 жылы енгізілген алғашқы толық электрлік MINI моделімен жұмыс істеп жатырсыз. Біз нені күтеміз?

– Толық электрлі MINI төлнұсқа MINI болады. Басқа сөзбен айтқанда, біз эмоциялар мен минималды өлшемдерге назар аударамыз. Автокөліктің электрлік табиғаты егжей-тегжейлі көрінеді – дәстүрлі MINI әлеміне апаратын, сонымен қатар соңғы технологияларды біріктіретін ерекше және инновациялық элементтер. 3D баспасы сөзсіз рөл атқарады. Мен барлығын бүге-шүгесіне дейін айта алмаймын, себебі біз әлі де дизайнмен қарқынды жұмыс істеп жатырмыз және бірқатар шешімдер қабылдануы керек.

 

– Брендтен және ең алдымен MINI дизайнынан болашақта не күтуге болады?

– MINI бренді тіпті біз жүгінуге болатын бай тарихқа қарамастан, қазіргі уақытпен немесе өткенмен шектелмейді. Классикалық Mini белгілі бір мақсатқа арналған және белгілі бір нарық қажеттілігін қанағаттандыру үшін жасалған. Британдық премиум-марканың қазір аңызға айналған себептерінің бірі осы. Мен бұл идеяны болашақта – бізге ұсынылатын барлық мүмкіндікпен бірге пайдалануды көздеп отырмын. Бай дәстүр мен болашақ бағдар арасындағы тепе-теңдікті үнемі іздеу менің MINI бас дизайнері ретіндегі жұмысымды шынымен қызықты етеді. Сонымен қатар MINI-де арандату еркіндігі, тіпті міндеті де бар. Шынында да, MINI – өте эмоционалды бренд. Біз қателессек те, өзімізге батыл болуға мүмкіндік бере аламыз және беруіміз керек. Негізінде бәрі эмоцияға байланысты. Мен үшін MINI өнім ғана емес, ол – өмір салтының квинтэссенциясы. MINI – бұл динамикалық өзгерістер мен қалалық ортаның символы, оның жүрегі қала ырғағымен бірге соғады. Сонымен қатар MINI – мономәдениеттің екінші жағы болатын алуан түрліліктің синонимі. MINI топтастыруға жатпайды. Жоғарыда айтылғандардың барлығын негізгі ашықтық ретінде қорытындылауға болады. Бұл мақсатқа жету үшін MINI басқа брендтермен айтарлықтай көп ынтымақтастықты қажет етеді. Мен байқалатындай домино эффектісін ғана емес, сонымен қатар, ең бастысы, қазірдің өзінде іске асырылған – MINI LIVING және MINI FASHION бастамалары мысалымен автокөлік көрінісінен асып түсетін ынтымақтастық туралы айтып тұрмын. MINI бренд ретінде автокөліктен тыс жұмыс істейтініне сенімдімін. Біз болашақта өзара әрекеттесу үшін қажетті мүмкіндіктерді дамытқымыз келеді.

 

– Ол егжей-тегжейлі түрде қалай көрінеді?

– Қазіргі заман әзірлемелеріне сүйене отырып, біз болашақта MINI-ді басқа брендтерден не ажырататыны туралы ойланатын боламыз. Бұл қалқымалы төбе әлде алтыбұрышты радиатор торы бола ма екен? Автономды жүргізу арқылы қол жеткізуге болатын көліктің ішіндегі бос кеңістікті ескере отырып, интерьер дизайны сыртқы көріністі анықтайтын бола ма? Қалай болғанда да, біздің міндетіміз – MINI-дің MINI ретіндегі танымалдығын сақтау, тіпті егер мен аздап қартайсам да, болашақта жолдарда автономды басқарылатын тікбұрышты қораптар басым болады. Болашақта кейбір екпіндердің ауысатынына күмәнім жоқ. Біз тек автокөліктер ғана емес, әсерлерді де жасаймыз. MINI өзінің эмоциялары мен шабыттандыратын және көпшіліктен ерекшеленетін шынайы концепциясы арқасында ерекшеленетін болады. Клиенттеріміздің негізгі талаптары өзгеріссіз қалады деп күтілуде: олар қозғалыста болғысы келеді және уақыт ағымына ілесуді қалайды, олар біз өздерінің қажеттіліктерін алдын ала білгенімізді және осылайша олардың көлік жүргізуден ләззат алуына көмектескенімізді қалайды. Мен мысал ретінде интернетке қосылу мүмкіндігін келтіремін. Мұнда біз дисплейдің өлшемі туралы ғана емес, сонымен қатар желілік ресурстарды пайдалану кезіндегі эмоционалды байланыс туралы да айтатын боламыз. Ең басты мақсат – диалогқа қол жеткізу, дәл осы салада біз трендтерді белгілеуіміз керек. Бұл мәселені шешудің бір жолы – фирмалық стильде бірегей MINI тәжірибесін ұсына отырып, қажетті технологияны фонға ығыстыру. Бұнда бұрын-соңды болмаған потенциал мен көптеген қиындықтар жатыр. MINI-де өзіндік ерекше жолмен жүру мүмкіндігі бар.

Басқа жаңалықтар:

news

BMW Group жаңа MINI Countryman көлігін ұсынады.

17 маусым 2020

Әр сапардағы мінсіздік.

news

Эксклюзивті түстегі MINI Hatch.

05 мамыр 2020

Қазақстанда алғаш рет Indian Summer Red керемет түсінде.

news

MINI – отбасылық демалыс үшін шабыт.

28 сәуір 2020

Көптеген ата-аналардың күн тәртібінде «бала үйде немен айналысуы керек?» деген сұрақ тұрады.